Always lead, never follow

Zapraszamy do wspólnego tworzenia grupy ludzi poszukujących nowych rozwiązań
w doskonaleniu swoich umiejętności, podnoszenia wydolności i wytrzymałości
organizmów.

Chorwacja - Vodice część I

Nawigacja: Home / Aktualności / Chorwacja - Vodice część I

Po ponad 12, a niektórzy nawet po 21 godzinach podróży (następnym razem tylko samolot!) zameldowaliśmy się w chorwackim Vodice. Dość dobra pogoda zmobilizowała nas do krótkiej, aczkolwiek intensywnej przejażdżki (http://connect.garmin.com/activity/154907835). Trzynastoosobowa grupa (w tym 3 osoby z rowerami MTB) po wieczornym posiłku zapadła w głęboki sen, Adam i Michał (BikeAcademy.pl) opracowywali w tym czasie plan na pierwszy -
właściwy dzień treningowy.
Każdy dzień rozpoczynamy od jednego z istotnych, a nawet ciekawych elementów
- poranny rozruch z elementami stretching'u i crossfit'u prowadzony przez Jakuba Krzyżaka.
Pierwszy dzień rowerowy przywitał nas bardzo dobrą, bezchmurną pogodą z temperaturą sięgającą nawet 20 stopni. Runda wokół Parku Narodowego KRKA - 110 km, kilka zjazdów i krętych podjazdów została z entuzjazmem odebrana przez wszystkich, trzynastu uczestników zgrupowania kondycyjnego. Przyjazd "na kwatery",  chwila relaksu i posiłek przygotowywany zgodnie z kolarskim kanonem, później wieczorne pogawędki o treningu, aspektach zdrowotnych, zasadach żywienia, wyścigach, zawodach, itp.
Drugi dzień - chwilowe załamanie pogody :( Podzieliliśmy się na podgrupy, pierwsza realizowała trening wytrzymałościowy - 123 km, druga ćwiczenia z elementami crossfit'u (nowa formuła treningu przeciwdziałająca "upośledzeniu" ruchowemu kolarza, jednakże pełnię repertuaru należy przeprowadzać w okresie grudzień - luty), a późniejszym popołudniem również trening szosowy.
07.03.2012 - ponowny powrót super pogody (w słońcu nawet 25C), podział na
grupę "świeżą", "świeższą" i nieco "podciętą", jednakże każdy chciał maksymalnie wykorzystać przyjazne warunki (103, 98, 107 km). Przed wyjazdem na każdy trening ustalamy plan oraz formę realizacji założonego planu, w dniu wolnym (08.03.2012) przeprowadzona zostanie dokładna analiza zapisu aktywności z urządzeń Garmin EDGE 500 i 800 przekazanych dla każdego uczestnika zgrupowania.
Od piątku kolejny mikrocykl, w tym trening w kierunku Bośni i Hercegowiny - 165 km i ok. 2500 m przewyższenia.

Wszelkie prawa zastrzeżone, kopiowanie materiałów zawartych na stronie bez uprzedniej zgody właściciela jest zabronione.
Projekt i wykonanie portalu: jcd.pl | Na silniku windu.org